miercuri, 28 octombrie 2009

Wind of change

Sistematic, pe puncte, dar intr-o ordine oarecare:

1. Suntem rezultatul alegerilor noastre. Si al compromisurilor noastre. Am crezut mult timp ca eu nu fac alegeri, ca lucrurile se petrec pur si simplu, asa de la sine, printr-un determinism absolut. Fals! Facem alegeri permanent. De la un produs in supermarket, la o profesie, la un barbat.. facem alegeri! Sunt o catastrofa decizionala, am nevoie de motivatii pentru a face o alegere, trebuie sa imi formez convingerea. Vreau sa fiu sigura ca nu-mi pare rau. Ca un drum ce are permanent cate doua directii. La sfarsitul lui suntem ce-am ales sa fim la fiecare intersectie.

2. Suntem prin excelenta egoisti. Noi, oamenii. Unii mai mult, altii mai putin, dar suntem cu totii!

Cand cumparam cadouri… ne facem noua insine o bucurie daruind si vazand fericirea celuilalt,
Cand plangem dupa cineva, pentru ca de fapt nu putem suporta gandul ca nu va mai fi acolo pentru noi,
Chiar si cand iubim… ne iubim mai mult noul “eu”, asa cum este el cand apare cineva langa vechiul “eu”.

Nu-mi mai spune(ti) ca sunt egoista! Sunt (si eu) om!

3. Munca maturizeaza, responsabilizeaza, aduce in fata doar ce conteaza cu adevarat si… oboseste.

4. Analizez in fiecare zi oameni din cel putin 14 tari. Am cate o concluzie pentru fiecare si totodata vesti triste pentru noi. Dar tin la noi si la imperfectiunea noastra. O apar zilnic, asa cum ma deranjeaza zilnic.

5. Aproape in fiecare zi ma simt diferita. Mai buna, de obicei, decat ieri :))

Va urma

Un comentariu: