duminică, 4 octombrie 2009

Imi place…

Sa ma plimb noaptea prin orase mari
Zapada…multa si impecabila
Mirosul de iarba proaspat taiata si de pamant umed
Sa spun tot ce-mi trece prin minte
Sa discut cu oameni destepti
Tot ce e autentic
Sa vad oameni dragi fericiti
Sa calatoresc
Sa vad barbati plimbandu-si copiii si jucandu-se cu ei
Parisul
Sa pierd timpul duminica
Mirosul frigului
Soarele de primavara si de toamna tarzie
Sa mi se faca complimente
Sa discut in contradictoriu si apoi sa pup daca enervez :p
Sa adorm tinuta in brate
Pepenele verde
Sinceritatea
Crepusculul
Sa merg desculta prin casa
Sa pot sa plang, sa rad sau sa urlu atunci cand simt nevoia
Vantul
Ceasurile si parfumurile (scuze pentru dezacord, dar simteam nevoia sa o spun)
Mirosul de lemn ars si de paine calda
Sa vad copii zambind
Sa fac fotografii si sa mi se faca
Linistea (sa-mi aud gandurile), dar si galagia uneori (sa uit de ele)
Sa fiu cucerita (simt nevoia sa dau niste explicatii aici.. a cuceri inseamna a te juca cu mintea femeii pana dispare impedimentul asta, la cele care au asa ceva:) )
Sa intru in biserici cand nu este nimeni acolo
Dupa-amiaza de vineri
Sa ma simt libera, dar sa stiu ca nu sunt

5 comentarii: