duminică, 4 octombrie 2009

De ce?

De ce mi-am facut blog?

Nu ca sa fiu in randul lumii, nu ca sa ma aud vorbind, nu ca sa va ocupati voi timpul cu elucubratiile mele, ci pentru ca am avut in urma cu mai bine de o luna o revelatie. Era ziua mea si sarbatoream asa chill si discutam despre viata, lume si un examen important al meu ce se apropia…la un moment dat am avut revelatia ca eu asa pentru sufletul meu nu mai facusem nimic de multa vreme. Asadar, blogul asta reprezinta ceva asa pentru mine, o forma mai altruista de egoism, pentru ca il impartasesc cu voi. Este ceea ce simt nevoia sa spun, este ceea ce gandesc, este o forma de a ma exprima. Daca va place, ma bucur, daca aveati alte ganduri despre mine, imi pare rau ca ati inteles gresit… oamenii nu sunt doar imagini!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu