sâmbătă, 17 octombrie 2009

Ganduri la intamplare

Dor! Puternic, aproape palpabil, aproape material, asa cumva ca o prezenta permanenta si insistenta pe care vrei sa o atingi si nu reusesti. De Romania, de Bucuresti, de oamenii din lumea mea, de facultate, de mine cea care eram.

Sunt anti-feminista! Am mai multi prieteni baieti decat fete, cred ca majoritatea barbatilor sunt mai inteligenti decat majoritatea femeilor, observ in fiecare zi cat de rele si prefacute sunt femeile (mai ales romancele! si o spun acum cand sunt mult mai nationalista decat in general) si cum imediat ce e vorba de job, barbati sau bani se strica orice prietenie. Exceptiile sunt putine si demne de apreciat (de-aia am si prietene fete)! Cu toate ca stiu povestea asta foarte bine, continuu sa fiu dezamagita..

Astept Craciunul! Perioada aia dinainte…astept sa cumpar cadouri, sa merg seara pe strazi cu beculete si colinde, cu oameni fericiti care alearga dupa cadouri, cu zapada multa si brazi impodobiti.

O lume de barbati inalti cu ochi albastri. Multi ca niste robotei, fara prea multe sentimente si pasiuni, fara sange fierbinte in vene. Asta ii strica!! :))

Short Film Night Festival. Mi-am dat seama, vazand aici un scurt-metraj romanesc, de ce nu poti intelege sau traduce exact o limba. Lipseste partea culturala si sociala. Daca nu ai trait acolo si nu ai inteles ce comunici prin unele expresii, le vei repeta doar, fara sa intri in profunzimea a ceea ce spui si fara sa ii intelegi exact pe cei care le folosesc.

Urasc lipsa de comunicare! Verbala, prin telefon, mail sau orice alt mijloc. Adica daca te intreb “ce faci?”, raspunde! ca nu se stie cand iti vei dori sa te intrebe cineva si nu va mai fi nimeni acolo.

Tineretea nu este doar o calitate. Se poate transforma in contrariul ei cand pare a sfida vreo normalitate (construita artificial, evident). Imi tin adesea badge-ul la vedere. E util in fata prejudecatilor. Ceea ce spun acum imi aminteste de o poveste din facultate.. "Curtea" catre o tanara avocata: Domnisoara, tineretea dumneavoastra sfideaza Curtea! :))

Imi plac copiii! Mult de tot! Nu dintotdeauna. De ceva timp mi-am dat seama de asta.

Ah ce miroase a iarna!!! Si ce-mi place!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu