duminică, 14 februarie 2010

14 februarie! so what?

De vreo cativa ani la data asta aud ca se sarbatoreste ceva. Si de fiecare data ma gandesc ca marketingul nu e doar asa o idee (la randul ei rezultat al unei strategii de marketing:) ), ci chiar functioneaza uneori. Marketingul face si desface apoape totul…pana si dragostea. Marketingul a creat o sarbatoare a dragostei. Cred ca i se paruse insuficient de puternica fara o zi a ei, asa ca, in ajutorul “indragostitilor”, ca sa nu-si uite cumva statutul, au venit inimioare, bombonele, afrodisiace, cupidoni penibili, diplome... M-am uitat la stiri si am senzatia ca in Romania chiar se sarbatoreste. Cel putin mult mai mult decat aici, asta e sigur. Am vazut niste lucruri inspaimantatoare: cine cu mancaruri afrodisiace, inimioare, sejururi nu stiu pe unde, casatorii de proba, diplome de indragostiti... si am tras concluzia ca oamenii se leaga de cate ceva ca sa fie fericiti pentru cateva momente. Aici sunt cateva promotii pe la magazinele de cosmetice si cam atat (nici alea nu au avut mare succes!). Probabil pentru simplul motiv ca oamenii sunt mai pragmatici. De ce sa iubesc cu data fixa? De ce sa iubesc cand se iubeste si sa cumpar cadourile alea stupide? Poate am chef sa fac asta in fiecare alta zi, mai putin atunci. Asta inseamna ca nu iubesc sau ca iubesc mai putin? Am observat ca suntem un popor destul de atasat de chestiuni de-astea de corazón. Suntem mai sensibili parca si mai usor de fentat cu sarbatori create exact in scopul asta. Am sentimentul ca pentru a fi fericiti, oamenii cauta motive. Pentru a iesi din monotonie, cumpara inimioare si merg la restaurant pe 14 februarie. Se poarta altfel doar pentru ca asa zice calendarul. Ma intreb cati cred in asta si pe cati ii face cu adevarat fericiti iubirea la data fixa. Pana la urma n-ar fi nimic gresit nici sa iubesti si sa te exprimi la data fixa, dar nu in felul asta de prost-gust!!
Happy Valentine’s Day!

3 comentarii: