marți, 1 decembrie 2009

De ziua ei si a noastra

1 Decembrie.
La multi ani, Romania! Dincolo de tampeniile ce se intampla in tara si de defectele noastre ca popor, dincolo de demagogia ieftina si de circul ce sfideaza mizeria, La multi ani, Romania! Mi-e drag de tara asta si mi-e dor de ea, desi daca incerc sa gasesc motive, mi-e cam greu sa enumar prea multe. Toata diversitatea aia… pitipoancele, cocalarii, badaranii, toata adrenalina de fiecare zi imi lipsesc intr-o lume perfecta cu oameni civilizati, in care totul functioneaza exact ca in teorie. O iubesc si mi-e drag de Romania cu tot ce inseamna ea, chiar daca Romania mea este rodul imaginatiei mele, este ceea ce imi place mie sa cred, este imaginea mea idilica despre o lume in care mie mi-a fost bine, dar despre care stiu ca este intr-un fel un loc al dezamagirilor eterne. Dar si al autenticitatii. E o lume care traieste, chiar daca nu traieste frumos, e o lume autentica, cu toate tarele ei, e lumea mea si asta ma face sa o iubesc.
La multi ani!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu