marți, 8 decembrie 2009

(Cu ce ne-)Am ales!?

Cu doua Romanii! Aproape egale, la fel de neinspirate, de triste, de lipsite de perspective. O singura concluzie: nu iti mai auzi constiinta cand stomacul face zmogot mai puternic. Cu alte cuvinte, o masa de oameni infometati este usor de manipulat. Dincolo de incompetenta care exista cu siguranta, am senzatia ca oamenii astia care se afla acolo sus au inteles ca saracia te tine subjugat, ca foamea dicteaza in fata a orice altceva, ca nu gandesti daca nu ai mancat si ca se folosesc de asta.
Am fost intrebata pentru cati bani mi-as vinde votul. Raspuns: priceless! nu e de vanzare!! Sunt putine lucruri pe lumea asta care ne apartin in exclusivitate…gandurile noastre, convingerile noastre, ideile si sentimentele noastre intra in categoria asta! De ce mi-as vinde unul dintre putinele lucruri care sunt doar ale mele? Imi permit (inca) “luxul” de a gandi liber, de a ma exprima si de a-mi urma convingerile, putine asa cum sunt ele.
Nu ma (mai) intereseaza cine a castigat, cine a pierdut, dar ma intristeaza teribil sa vad cum nu te mai ai nici pe tine insuti macar. Ma intereseaza politica asa ca fenomen, ca excitatie intelectuala, dar ma deprima teribil manipularea saraciei.

2 comentarii:

  1. Misto articol..
    Un vot e pt tine un mod de exprimare a convingerilor politice dar pentru altii e valoarea exercitarii dreptului la un kil de faina, 2 paini si o sticla de ulei de floarea soarelui...odata la 4-5 ani..
    nu e rau articolul tau, dar cred ca romanul nu sufera de foame, ci doar ca nu are criterii pt a valora lucruri intangibile care aduc benefiicii pe termen lung..suntem hai-rupisti, ce mai...
    Semnat:un admirator secret..

    RăspundețiȘtergere
  2. Eu nu fac o teorie despre cum este sau nu "romanul", pentru ca nu imi place sa generalizez. Totusi, imi place sa cred ca "romanul" este infometat, nu prost! :)) si de aceea voteaza cum i se spune. Poate ca intr-adevar nu am inteles cu totii ce putere sta in votul ala, o data la 4-5 ani, dar tot foamea te impiedica si sa te gandesti la altceva decat la ce vei manca maine.

    RăspundețiȘtergere