joi, 26 noiembrie 2009

Thinking about thinking of...

In ultima vreme am fost extrem de neglijenta, nu am scris nimic, deci nu am facut aproape nimic pentru mine, daca e sa facem legatura cu ceea ce spuneam pe la inceputuri.
Si pentru ca trebuia sa urmeze, iata ganduri noi la intamplare:
1. In ultimul timp ma simt foarte ciudat…asa cumva de parca eu si cu mine nu ne mai cunoastem deloc, ne intalnim zilnic asa din obisnuinta, fara sa mai avem neaparat ceva in comun.
2. Romancele vorbesc tare si sunt ingamfate. Am tot ezitat intre a scrie sau nu asta, am sters-o, dar pana la urma am lasat-o. Imi asum toate ideile, indiferent cum ar suna ele.
3. Evident ca exact in ziua cand ma imbrac in jeans si bluza simpla neagra trebuie sa merg la o petrecere pretentioasa de socializare! Evident ca ma obosesc si ma plictisesc asemenea petreceri cand zambesti frumos si socializezi cu oameni cu care oricum te intalnesti zilnic timp de cel putin 8 ore. Evident ca este abia inceputul complezentei.
4. A inceput isteria de Craciun. Este oarecum deprimant in conditiile date.
5. Ma scot din sarite oamenii incompetenti si lenesi! Mai ales cand asta inseamna ca trebuie sa muncesc eu mai mult. Dar ma enerveaza in egala masura si cei cu exces de zel, care fac totul si mai mult de cat li se cere doar pentru a parea utili in fata sefilor. Sunt convinsa ca acestia din urma observa si se amuza.

Un comentariu: