duminică, 11 aprilie 2010

Quo vadis?

Nu am avut chef sa scriu. Nu stiu daca voi mai scrie vreodata ceva pe blogul asta sau nu...

Am fost in Romania. M-am intors din Romania. Bilant: nu s-au schimbat multe. Nici macar oamenii prea mult. Sunt doar ceva mai obositi si mai preocupati. Sunt la fel si ei, si imaginea noastra despre ei, indiferent ce ar purta sau ce masina ar conduce. Exista mai multa spiritualitate decat aici, dar pe de alta parte exista si multa spiritualitate falsa... Detest sa fiu analizata si judecata. Eu nu analizez. Putin imi pasa cum mai arata cineva si unde traieste daca pe fond e acelasi om. Detest sa imi exersez simplitatea doar pentru a arata ca sunt in esenta la fel, doar putin mai atenta, mai selectiva si mai..."poliglota":)). Cea mai proasta investitie sunt oamenii. Cu toate astea, inca ma mai suna oameni care nu credeam ca vor mai forma vreodata numarul meu. Si le multumesc! E bine sa nu ai asteptari mari. Poti avea surprize placute. Mi-am amintit de vremurile "bune" ale studentiei mele, m-am intalnit cu multa lume si am plecat cu regretul de a-mi fi vazut parintii tristi ca plec din nou. Am descoperit cum la tot pasul sunt oameni ce asteapta consultanta juridica. Mi-am exersat memoria privind cunostintele mele juridice si m-am bucurat daca am putut fi de folos. Am inteles ca Bucurestiul meu nu coincide cu realitatea, ca faptul ca locul unde eu mi-am trait studentia si am fost indragosita nu e la fel cu Bucurestiul in care ar trebui sa imi traiesc zilele de munca. In concluzie, bine si rau ce se imbina armonios inca, amintiri si realitati noi, aceiasi oameni, alte ambalaje poate.

Un comentariu: